Alla inlägg den 2 juli 2011

Av tobad - 2 juli 2011 23:20

Denna dag har vare väldigt spänd, vi tjaffsade lite inatt (båda hade även druckit) vände ryggen emot varandra och sen så somnade vi så det kändes inte alls så bra imorse när man vaknade.


Annars så var gårkvällen helt underbar, träffade en massa nytt folk så jag kommer knappt ihåg vem som hette vad eller vem som är vem osv :P Haha TOKIGT!

Ikväll så har alla dragit ut på stan och jag sa att jag skulle komma om en stund vilket är ca 2 timmar sedan, sitter fortfarande här fast jag är färdigsminkad osv. Men känns som om jag kan låta finast vara ute med sina vänner själv ikväll, kände mig så dum igår när jag satt med allihopa åsså kände jag inte en enda jävel av dom så vem skulle jag prata med? och han känner ju alla som vi satt med och hade mycket att prata om :)

Han har heller inte direkt skickat nå sms och saknat efter mig så att... Det enda jag fick svar på var när jag frågade om han hade det roligt och fick då tillbaka      - " Jajjemen, dudå? Puss"

Jag menar hallå.... Va tror han eftersom han skrev dudå? jag sitter i hans lägenhet alldeles själv och funderar på om man verkligen ska gå ner till stan eller ej.


hemlängtan har man, fast ändå inte. Jag trivs som fisken i vattnet här, så att åka hem igen är ingenting som jag egentligen vill, men kan ju heller inte stanna här då man inte har någon ekomoni eller nå liknande. Kan ju inte direkt leva på allt och alla andra och få smeknamnet som snyltare eller nå så får se hur jag gör. eller om man bara slår igång en film ikväll och tittar på ist så får finast komma hem sen och krypa ner under täcket ;>


Uppdaterar mer sen eller imorron! :) PUSSHEJJS! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards