Alla inlägg den 1 juli 2011

Av tobad - 1 juli 2011 12:15

Nyss vaknat för en stund sedan och är så mycket som man ska hinna med.

Klippa iordning håret alldeles själv så det blir bra, Diska undan, duscha, sminka sig, bestämma vilka kläder man ska ha på sig osv och jag ska vara färdig iaf till fyra!! PANIK - Och ändå så ödslar jag bort en stund o sitter här ;> HIHI!


Igår kom finast hem, hade en vän med sig och båda två slockande typ påengång. En i soffan och en i sängen, så då passade även en annan på att slappa en stund i sängen ;> Sen så skulle vi ha en egen myskväll men vette faen vart den tog vägen, han ville ut och åka en sväng så det blev ett par rundor runt stan åsså visade han mig runt litegranna så det klagar jag inte på :> Men förengång skull när vi var själv så villa jag bara mysa så vi kunde kanske lära känna varandra bättre eller nå för vi är ju nästan aldrig själv.

Men vi kom hem, han la sig på sin sida av sängen och jag la mig på andra sidan o vi slog igång en film. Försökte pussa på han, men kändes lite som om han alltid hade någon bortförklaring för att slippa. Jag ville att han skulle ligga och hålla om mig framför filmen men han svettades så mycket för värmen osv.

Jag är en mysig tjej, ingenting som jag kan rå för! :$

Känns som om det är nånting som är fel ibland..


Som imorse när han skulle upp och jobba så ringde hans alarm på telefonen så den åkte i golvet, och jag blev allvarligt skit rädd så samtidigt som jag var vaken men ändå inte så frågade jag - "XxX", Ska du skrämma livet ur mig?

Vet inte om han blev sur eller nå men det var inte meningen för det var ju inte hans fel!


Idag ska vi iväg till en av hans kompisar och grilla & dricka någon öl, kan bli mysigt :) Men jag som är så blyg, tänk om inte hans kompisar tycker om mig osv, va gör jag då? Haha, jag måste verkligen jobba på mitt självförtroende trorja :P


Jaja, men nu måste jag sätta igång annars så kommer jag aldrig bli klar :) PUSSHEJJS! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards