Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Påväg framåt men står ändå o stampar ..

Av tobad - 30 juni 2011 14:14

Livet börjat gå framåt men känns ändå som om det är nånting som fattas, nånting som man har ångest över ... Men vad?

Jag måste sätta mig ner imorgonbitti och skriva ner allting som kan tänkas vara ångesten.

Jag har som sagt träffat världens underbaraste och det känns så gudomligt skönt att äntligen våga träffa någon. Släppa den där muren som man haft några år, man börjar känna igen dom där känslorna och fjärilarna i magen =D

Men bara det inte går åt helvete, en känsla kommer och går o det är ...


Va ser han hos mig som gör att han fortfarande vill träffas? En tjej som lixom .... Ingenting har att erbjuda förutom mängder i kärlek :$

Det jag tror är att det är ödet som bestämmer vad som skall ske och inte skall ske, allting är förutspått :)


Men mitt självförtroende är inte alls på topp, och inte vet jag varför heller så jag kan göra nånting åt det. Men snart så kommer "Kärleken" min hem så nu blire duschen och dona på innan så jag hinner innan han kommer innanför dörren :)
Kanske hinner skriva mer sedan idag eller så blire imorgonbitti, när jag är själv igen då man kan dra på nå musik och skriva lite mer utan att känna press på sig :) PUUUUUUUSSSHEJJS! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tobad - 4 juli 2011 09:55

Fortfarande kvar hos finaste, men vi har bestämt oss för att bara vara vänner och iaf börja där så får man se vart det slutar. Det får helt enkelt ödet ta och bestämma. För jag tycker verkligen om grabben, och att han åkte över 40 mil för att hämta h...

Av tobad - 2 juli 2011 23:20

Denna dag har vare väldigt spänd, vi tjaffsade lite inatt (båda hade även druckit) vände ryggen emot varandra och sen så somnade vi så det kändes inte alls så bra imorse när man vaknade.   Annars så var gårkvällen helt underbar, träffade en massa...

Av tobad - 1 juli 2011 12:15

Nyss vaknat för en stund sedan och är så mycket som man ska hinna med. Klippa iordning håret alldeles själv så det blir bra, Diska undan, duscha, sminka sig, bestämma vilka kläder man ska ha på sig osv och jag ska vara färdig iaf till fyra!! PANIK ...

Av tobad - 23 juni 2011 23:22

Detta var då en början.. Att starta en blogg och skriva lite, man har varit på så dåligt humör dom senaste dagarna helt utan anlednining. Humörsvängningar så det heter duga kan jag lova. Så tänkte att jag ska försöka skriva så mycket så ofta som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards